tisdag 27 april 2010

Tvål Miss


Hej

Jag har inhandlat en flytande tvål i lyxig glasflaska med fransk text på.
Varför då? Jo för att jag blivit påverkad av alla tidningar och badrumsbilder där denna lilla flaska
finns med. Utan en aning om vad den faktiskt luktar så köper jag en, mycket lustigt kan man tycka i efterhand. Anledningen att jag skriver detta inlägg är för att ibland så betalar man mycket för bara förpackningen! Detta visade sig först när jag provade tvålen...oj oj oj vad den luktade starkt! Är det bara jag som gör såhär??? Nu måste jag nog faktiskt göra mig av med innehållet och fylla på med typ barnängen för detta va faktiskt ingen härlig tvål alls...

Så kan det gå!

Kram F

3 kommentarer:

  1. Nä det där känner jag inte till, det är nog bara du som går på sånt där.... (hihi)

    Sanningen är att jag är ingen internet shoppare... jag vill se och klämma

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja men du åker ju på föreläsningar till storstäderna och kan shoppa live...

    SvaraRadera
  3. Ja Frida, det är nog bara du... Jag skulle aldrig få för mig att köpa "onödiga" saker. Ha ha ha ha ha, eller hur :)

    Kram Jessica

    SvaraRadera