fredag 12 november 2010

Utmaning 4 av allt....

 4 Tv-program jag ser
  1. Så mycket bättre...Petter din lilla snygging!
  2. 24 Timmar
  3. Boardwalk Empire (Grymt bra!)
  4. Idol
 4 saker som jag har gjort/ska göra i dag:
  1. Varit skitförbannad
  2. Ätit Taccos
  3. Tvättat
  4. Titta på idol (Hejar på Linnea & Olle) Äta en och annan skumtomte....
 4 "saker" jag längtar efter:
  1. Jul
  2. Min vän Soffan
  3. Vår bebis
  4. Sommar
4 saker på min önskelista:
  1. En Bosch Dammsugare i retrostil
  2. En sebra barnsäng
  3. En kitchen Aid
  4. En resa

4 personer som jag utmanar:

  1. Linda (Vårt svarta hus)
  2. Charlotte
  3. Tusen ideer och en fröken
  4. De som vill

6 kommentarer:

  1. Ååå du e ju min.....sötpaj! Låt det gå fort till jul. Pöss

    SvaraRadera
  2. kul utmaning, måste fundera lite på vad jag ska skriva...

    SvaraRadera
  3. Trevlig blogg du har.
    Dina önskemål i listan skulle lika gärna jag kunnat önska mig...fina saker det där...
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Tror att vi har lite samma smak .-)
    mycket på din önskelista som tilltalar mig
    kram Malin

    SvaraRadera
  5. Vill oxå ha..det mesta!
    CanCan firar 2 år som webshop och börjar med en tävling på bloggen..artprint! Kika in vetja!

    SvaraRadera