söndag 19 december 2010

Granen står så gles & grann i stugan!





God Jul



I år har vi pyntat vår gran i filtkulor från hemtex och hjärtan från två systrar här i stan.

Belysningen kommer från Rusta, 80st lampor för 129kr.

Små tomtarna kommer från danska maileg.

Granen hamnade i en gammal vedkorg som jag hade i garaget,
har sett det i många tidningar och tycker att det var väldigt sött!

Vill passa på att tacka svärfar som gjort sig besväret att hugga
en gran till oss trots all snö.

Det är inte så lätt att se hur den ser ut när man står i snön men jag har lekt barberare och friserat den så gott det går med en sekatör och tycker nog att jag fick till det ganska bra.

Nu önskar jag er alla en riktigt god jul!

Kram F



6 kommentarer:

  1. Vackert! :) Granen är kanonfin! I morgon ses vi vännen! Taaack för en fin kväll igår med Er! Kram/Cornelia

    SvaraRadera
  2. Håller med! Jättefin gran!.. :D

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken fin gran! Underbart med korgen som fot. Jag försökte med en damajan, men jag fick ge mig då den inte höll för trycket utan föll pladask på golvet istället... skyller på att det är en plastgran;)

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År!
    Och tack för en fin och inspirerande blogg

    Linda

    SvaraRadera
  5. Vännen, jag saknar dig jobbet! Tääänk vad jag ska sakna dig om ett par månader då! Opps, får nog börja förbereda mig mentalt! Hoppas du har en HÄRLIG ledighet Fridis! KRAAM

    SvaraRadera