fredag 22 april 2011

I väntan på dig Olle





Hej Vänner!

Ville bara dela med mig av de söta bebiskläderna jag hittade på Kappahl. Det är en serie som heter Newbie gjord i 100% bomull. Älskar naturlooken med träknapparna och färgerna och då var det ändå inga dyra grejer. Koftan kostade 89kr och de små byxorna 69kr...som hittat!

Den stickade overålen fann jag på reaställningen på Lindex, köpte den i något större storlek så den kanske kan passa i September. Jeansjackan kommer även den från Lindex och den ska användas på våra sena sommarkvällar.

Sist men absolut INTE minst så fick jag i dag hem en pimpad BabyBjörn från min kära vän Ida!!!
Hon har sytt det finaste fodralet till den! Hon är den bästaste pysseltjejen jag vet och ingen är gladare än jag. Det finns en liten söt historia bakom detta...Tusen tack Ida! I love Ya!
Jag ser fram mot att få använda denna snygga babybjörn varje dag!

Kram Frida

3 kommentarer:

  1. Nu behöver ni inte vänta längre! Stort grattis!
    Hoppas allt gick bra!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till er son Olle! hela FB signalerar att han har kommit,
    KRAM Linda

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vi i familjen på Almgränden hade lyckan att få se lilla Olle ,igår på sin premiärtur i vagnen, i de fina kläderna som du har lagt ut på Bloggen. Han var så fiiin er lilla kille!
    Stor kram & grattis ännu en gång!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera