måndag 18 oktober 2010

Sebra Barnsäng


                                                Bilder lånade från www.blaelefant.se


Hej Vänner

Ja det är fortfarande brist på inspiration och ibland funderar jag på om det är rättvist att låta er vänta....
Jag ger det en tid till men om jag inte hittar tillbaka till den där roliga känslan så kanske jag helt enkelt får tänka om. Nöja mig med den tid som varit och läsa era bloggar och tacka för denhär tiden.

Jag väntar lite till så får vi se...

I dag visar jag bild på en sebra säng som jag så gärna skulle vilja ha till den lilla fisen när han/hon kommer.
Det är en ny modell som ser ut som de äldre danska "juno" sängarna som gjordes förr....
and i love it!

De kostar dock lite väl mycket (6995kr)...men om jag vinner på lotto då slår jag till!
Måste man köpa lotter om man ska vinna?... jaha

Kram F

2 kommentarer:

  1. haha roligt att jag precis innan jag klickad in här satt å tittade på den sidan och den sängen. Den är sååå fin!! :)
    Hoppas du mår bra! kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst är sängen underbar!
    Kommer att sälja den :)
    Billigare än 6995...
    Kram

    SvaraRadera