söndag 3 oktober 2010

Retro Barnvagn Sökes!!!

                                                Bild lånad från blocket


Hej Vänner

Ville bara dela med mig av denna lilla skönhet som jag hittade på blocket för flera veckor sedan.
Jag föll för den direkt! Det var när jag såg denna som jag bestämde mig för att jag faktiskt vill ha en retro vagn. Det var ju dock så tidigt i min graviditet att jag inte tordes slå till och nu är den SÅLD...
Jaaa och då vill jag självklart ha den mer än någonsin!!! Tror inte att jag är ensam om den känslan...när något
liksom glider en ur händerna, den fanns där...den kunde vara min...men jag köpte den inte ...GRRRR

Jag tycker att retrovagnarna är rymliga och de stora hjulen gör att de är ett härligt gung i och de är oftast
lättare att köra. Det är dessutom så att man lättare kan få tillbaka pengarna för en retro vagn än en ny. Det ser man ju tydligt på blocket.

Nu vill jag ha er hjälp, själv är jag inne dagligen på blocket och tittar men kanske har ni kontakter som sparat
på en skön 70 tals vagn i er närhet. Gärna Brio eller Emmaljunga. Inte intresserad av plysch men manchetsertyg är helt ok i svart eller brunt.

Alla tips är välkomna!

Och så vill jag tacka så hjärtligt för alla grattis och lyckoönskningar, ni e fina!

Kram F

4 kommentarer:

  1. Hej frida.

    pappa har kvar min gamla barnvagn.. men sen om den är så nice i skicket vet jag inte. Den kan ju ha blivit utslängd i boden. Den är brun i manchestertyg. Ska kolla med han. Han säger säkert att den inte går att använda.. ja kan ju kolla själv när jag är hemma hos han. kram sofie

    SvaraRadera
  2. ÅÅå det vore toppen om du vill kolla läget med vagnen! Kanske går det att "putsa" upp den lite... Tusen tack om du vill kika på den näst du hälsar på din pappa.

    Kram F

    SvaraRadera
  3. för mig jag såg en i brun manchester när jag var på en kuriosabutik på skördefetsen i algutsrum nu i helgen, kolla där om du kan få fram nåt namn på butiken. hälsn annah

    SvaraRadera
  4. Tack för hjälpen Annah! Ska höra mig för!

    SvaraRadera