måndag 27 september 2010

Vi blir fem....

Hej Vänner

Här kommer ett litet avslöjande, vi ska bli fem i vår lilla familj!
Vi är såklart överlyckliga!!!
Men jag är lite trött och saknar liksom inspiration för mitt hem just nu.
Vill mest sova...

Vi får väl se hur det blir framöver. Har alltid lovat mig själv att bloggandet inte får
kännas som ett MÅSTE det ska vara kul att blogga men just nu så känns det inte som prio ett.

Vill i alla fall passa på att tacka er alla där ute som fortfarande kikar in hos mig trots att jag inte
uppdaterar var dag. Det betyder mycket för mig och så fort jag känner mig lite piggare så
lovar jag att ni ska få se mer av mig och min blog.

Kram F



Bild lånad från nätet



11 kommentarer:

  1. Men HALLÅ???
    Fem lixom, det är STORT!
    GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS :)
    och KRAM förstås!

    SvaraRadera
  2. åå så mysigt. vad roligt för er. kan tänka mig att maja å simon är glada!:)

    Hoppas du piggar på dig snart å får lite ny energi.
    Kram Stina å Frida

    SvaraRadera
  3. Åh Grattis :), läser ofta din blogg den är så himla härlig.

    Kram från Jossa Olofsson.

    SvaraRadera
  4. Men åh så underbart roligt :) Grattis! Dina bloggälskare finns här hela tiden tills du orkar uppdatera dagligen igen! KRAMAR till er!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS till er alla i familjen! Vilken rolig nyhet:) Stor kram från oss till er // Mimmi

    SvaraRadera
  6. Men åh, vad skoj! Stort grattis o kramizar till er alla!

    SvaraRadera
  7. Det är ju så kul att jag måste skriva här också! Grattis igen! Jag längtar både till bebis och uppdatering, men jag är jäkligt tålmodig, så jag lär finnas kvar här oavsett hur lång tid det tar! Hihi! Kraam

    SvaraRadera
  8. Ååh så myyyys :) Stort GRATTIS!
    Det är nästan så jag blir lite avis, min bebis är ju snart ingen bebis mer.
    Du ska se att du snart piggar på dej! Kram kram

    SvaraRadera
  9. Grattis grattis!!! Jättekul!!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Man kan ju inte bli annat än hur GLAD som helst :)
    Ja jag blev så glad att det nästan kom en tår!
    Man riktigt känner den där härliga känslan. Jag sa till min Simon att jag också vill...igen :) han frågade om jag inte var riktigt klok! Han ska nog få se... haha!

    Ta hand om sig nu ordentligt!

    SvaraRadera
  11. Va roligt Frida! Stort grattis:) //Lisen

    SvaraRadera