tisdag 7 september 2010

Robot & Award

Bild lånad från anyhow.se
Hej Vänner
Här hemma har vi sjukstuga och jag dricker berocka och håller tummarna för att slippa
denna eländiga förkyldning som lilla Maja har åkt på...
Jag väntar också med spänning på dessa fina robotar som kommer hem i mitten på september till butiken anyhow.se.
Då måste jag klicka hem två till Simon! De är såååå fina, de är vad jag kallar ögongodis!
Jag har även fått en award från Linda på Tulpaner.blogspot.com
Uppgiften är att tipsa om sina tre bästa inredningstips!
Mina är följande;
1. Recycling! Våga se möjligheterna med second hand. Allt kan få nytt liv om man bara har lite fantasi och färg, det behöver inte kosta massor.
2. Håll dig till max tre färger i ett rum så slipper det kännas rörigt.
3. Gröna växter och färska kryddor i köket gör att hemmet känns levande. Jag önskar att jag vore lite bättre på att vattna mina....hihihi
Nu nana time!
Kram F

3 kommentarer:

  1. Du är så go´så go´så GOAST!!! :)
    Snart så! :)

    SvaraRadera
  2. Ååå Elisabeth vad vore bloggandet utan dina härliga kommentarer!

    Du e en sann glädjespridare!:)

    SvaraRadera
  3. Prova Kanjang..funkar toppen för mig!
    Super schyssta robotar.. ibland vill man vara barn igen eller att barnen var små igen...

    SvaraRadera