onsdag 22 september 2010

En inflyttningspresent!


Hej där!

Nu var det ett tag sen sist! Jag är som en urlakad disktrasa när de kommer till inspiration just nu.
Den är puts väck, borta...

Jag tror inte att det är något man kan tvinga fram, har försökt men det blir inget bra alls.
Det kan nog ta ett par dagar mellan inläggen nu, kanske beror det på hösten eller att jag har mycket annat
i mina tankar just nu.

Denna lilla tavla har jag i alla fall gjort till min jobbarkompis som flyttat in i sitt nybyggda hus för lite sen.
Det finns ett tryck att beställa för en lite större peng typ 800kr om jag inte minns fel...men jag tänkte att jag
kunde göra en tavla själv och ja det blev väl sjysst!

Kanske måste fota den på plats i hennes minst sagt häftiga hus....

Kram F

5 kommentarer:

  1. Ursnygg tavla!! Ibland finns det ingen inspiration och då får man bara vänta på att den ska komma tillbaka. Det är lätt att tappa lusten på hösten tycker jag!

    Krams!

    SvaraRadera
  2. Så fin tavla!!! Det där hemmet skulle jag också vilja se, kan du inte göra ett litet hemma hos reportage här på bloggen?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den är mycket fin och jag är lyckligast i hela världen :)

    TACK fina fina Frida <3

    KRAM Jessica

    SvaraRadera
  4. urläcker!!!
    KRAM MIMMI

    SvaraRadera
  5. Jättefin:)
    duktig du är!

    Snart kan du komma oshoppa loss på snygginredning.se

    //Bonnie

    SvaraRadera