söndag 16 januari 2011

ANNO 1905


                                Bilder från googlesökning.

Jag gillar!

Drömmer om lite nya tapeter i vårt blivande sovrum på nedre plan...
Dessa kommer från Boråstapeter och jag har fastnat för båda!

Just NU lite mer för den med en massa färger i, det får inte bli för rörigt så en fondvägg i så fall.

Jag måste slutföra en massa annat innan jag påbörjar detta men drömma får man.
I morgon ska jag göra en lista på vad vi SKA bli klara med innan lilla Olle kommer.

Nu ska jag gå och lägga mig, det har varit en toppendag med födelsedagsmiddag hos svärmor!
Mycket god mat och trevligt sällskap har förgyllt min dag.

Kram F

1 kommentar:

  1. Anno 1905, kommer utgå inom kort. Men de kommer komma en annan tapetkatalog, osäker på om de kommer ha samma utbud...

    SvaraRadera