torsdag 6 januari 2011

Vind inspiration!






Hej Vänner

Vi växer ur vårt hus snart... och vi funderar fram och tillbaka på olika lösningar.
Vi har till och med tittat på andra boendealternativ men jag får panikångest!!!!
Jag älskar vårt hem! Bygga ut då? Jisses det skulle kosta mer än att köpa ett nytt!
Det bästa är om vi kan få till två rum på våning tre, det blir svårmöblerat men mysigt och alla barn får var
sitt rum och vi får två tvrum, precis vad vi behöver!!!
Om det är möjligt skulle vi ha sex rum och kök på tre våningar...ganska häftigt tror jag.
Under morgondagen ska vi mäta lite på våning tre, vinden...

Jag skull gärna vilja ha bjälkar i taket och vit murstock och panel med spotlights och bjuder där av på lite bilder som jag hittat när jag sökt på nätet, tyvärr vet jag inte från vilka källor alla bilder kommer.

Är det någon annan där ute som byggt om vinden och har tips och idéer så tas det tacksamt emot!

Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar