fredag 10 juni 2011

Ett klick härifrån...



Härliga Fredag!

I dag har det regnat lite och jag och Olle har varit inne hela dagen...
Visst blir man lite seg men vi var trötta efter den kvava veckan som gått så vi välkomnar regnet i dag.
Olle har fått lite pengar av sin morfar och gammelmormor och de har jag spenderat hemifrån.
Klickat hem de fina kläderna och väskan...hoppas han blir nöjd...hahaha

Kläderna (och bilderna) på dem kommer från babyshop.se
De svarta byxorna och mössan är av märket mini Rodini.
Tycker att pandan med hatten är ursnygg och skulle själv kunnat tänka mig en tisha med den på till ett par slitna jeans i sommar....näe just det jag kommer inte i några jeans ännu...
Jag har ju fått pippi på pippi också och hade turen att hitta den fina randiga dressen till varma sommardagar också. I like a lot!

En liten minikånken till blöjorna och tvättlapparna (och senare till extrakläder som ska packas med till dagis)
Väskan har jag beställt från Route62.se

Trevlig helg mina vänner!

Kram Frida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar