torsdag 24 februari 2011

Inspiration till Olles hörna







Hej på er!

Sitter och letar inspiration till Olles hörna som kommer att bli i vårt sovrum.
Vi är ju snart ett rum kort....
Sovrummet ska gå i vitt och blått, fräscht till våren och sommaren och då får Olles hörna också gå i de färgerna. Det blir lite marint och lite jeansdetaljer tror jag bestämt.

Påslakanen kommer från Hemtex och jag har inte bestämt mig för om det
blir rutigt eller med stjärnor ännu.
Spjälsängen är utlånad och när den kommer hem ska den få en makeover.
Den är antikbetsad och ska bli vit...som det mesta här hemma.

Älskar polisgåbilen....

Pingus babygym står på önskelistan och tänk om Johan kunde fixa ett sött litet träd i mdf som jag kan måla och som Olles kläder kan hänga på det vore superbra!

Hej så länge!

Kram Frida

2 kommentarer:

  1. En sån polisgåbil har Elton och kör omkring med hemma! Den är superfin! :) Hoppas ni får en kanonhelg min vän! Ses på måndag! PUSS

    SvaraRadera
  2. Ps.. jag tycker du ska köra på påslakanet med stjärnor! :)...Puss

    SvaraRadera