tisdag 15 februari 2011

Snyggt & Billigt Gillar Vi!












Hej alla godingar!
 
Ååå jag vet nu var det alldeles för länge sen!
Är numera sjukskriven på halvtid pga mina foglossningsbesvär och har haft sjuka barn och inte haft någon lust alls att piffa och trixa...
Datorn har krånglat och gör det fortfarande...Hatar Virus! Både de som hamnar på min dator och i mig och i mina ungar! Har nu fått låna en av min fina vän Sandy så jag kan kika runt hos er andra bloggisar i alla fall.
 
Här kommer ett litet reatips på en snygg marin vårkofta som min jobbarkompis hade beställt.
Grymt snygg! Har beställt två själv i dag. Koftan hittar du här! För ynka 120kr....Wiiii!
Ursäkta men bilden var inte vad den borde vara....
 
Så snygg ska jag vara i vår hade jag tänkt....kommer troligtvis inte att kunna knäppa den men iaf.
 
Stor Kram Till er alla från ett stooort preggo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar