tisdag 22 februari 2011

Vårdrömmar i för liten storlek....






Hej Vänner

Tänk om jag inte var gravid då skulle jag vilja handla lite....

Marint är så snyggt till våren, bildcollage från Monki.com
Byxor med bootcut är tillbaka och helt rätt i vår, jag fastnade för dessa från Vero Moda.
Påminner mig om brallorna jag hade på gymnasiet ehhhh för några år sen..hahahah

Jackan från HM är ursnygg men tyvärr så försvinner jag i den färgen.
Är inte känd för min pepparkakshy....

Så grymt härlig byxdress från Bik Bok! VILL HA!

Liten brun väska från Gina Tricot kan man ju lägga ner den tomma plånboken i när man är mammaledig.

Kram Frida

2 kommentarer:

  1. Den marinblå kjolen från Monkey är grymt snygg! Vill ha! :) . Och du, här har du en till som beställt koftan, jag sällar mig till gänget! ;) ss.. Ses i morgon vännen! KRAM

    SvaraRadera
  2. Själv undrar jag mest om det någonsin igen kommer att bli tillräckligt varmt för att ha vårkläder?! Jepp, jag känner mig väldigt less på vinter. Men drömma kan man ju alltid.

    SvaraRadera