torsdag 3 mars 2011

Amningskudde från Dreamgenii




Hej Vänner

I dag när jag läste tidningen föräldrar & Barn blev jag överlycklig när jag hittade en tävling där de lottade ut amningskuddar (värde 799kr) i härliga mönster. Jag har velat köpa en sån för det ser så mycket skönare ut med lite stöd under armen MEN de jag har hittat har bara en massa mönster med barbapappa, tummen och pingu...Jag kommer att använda den mycket och den kommer med all säkerhet ligga framme och då vill jag ha en kudde som är till MIG utan bebismönster.

Jag tävlar och hoppas på att vinna den zebramönstrade kudden!
Jag var tvungen att berätta om mina gravidcravings och skicka in en bild på mig själv....tänker inte dela med mig av det här hahaha.
Bilderna har jag lånat från http://www.dreamgenii.com/

God kväll fina ni!

Kram F

3 kommentarer:

  1. Hej Frida!

    Kul att du gillar våra kuddfodral till dreamgenii® Amningskudde & Baby Nest!
    Önskar dig massor av lycka till i tävlingen!
    Du kan även följa oss på facebook och twitter...
    MVH
    Louise
    dreamgenii Scandinavian representative
    www.dreamgenii.se / www.dreamgenii.com

    SvaraRadera
  2. Hej Louise!

    Vad roligt att du hittade hit!
    Jag följer er gärna på facebook.
    Tack för dina lyckönskningar, även jag håller tummarna hårt!

    Ha det så gott, mvh Frida

    SvaraRadera
  3. ... och vilken fin blogg du har!
    Vackra bilder på ditt hem och dina barn!

    MVH
    Louise

    SvaraRadera