tisdag 29 mars 2011

Nybäddat i vårt nya sovrum


 Påslakan från Åhlens, blå med vita prickar på ena sidan och randiga på andra sidan.
Rutiga flanellkuddar från Hemtex och blommiga kuddfodral från Ikea.


 Vår garderob, ett gammalt skåp som jag hämtade hem från pappas loppis i somras. Velar fram och tillbaka
 om jag ska måla det eller inte....förslag någon? Är lite trött på allt det vita nu...


Stegen hänger vi kläder på när det är sovtime.


Olles säng är i fint bäddset och filt från hemtex står numera redo.
Ett litet tips är att de just nu har 15% RABATT på barntextil.
Tack svärmor och svärfar för de fina sakerna Olle fått!
Nu får han komma när han vill...



Hihihi Olles sällskap i sängen kommer från jack n jones,
liten söööt jeansbulldog.


Vill bara tillägga att min dator pajat så det haglar inte inlägg nu!
Har fått låna en av min svägerska så att jag ska kunna klara vardagen...hihihi

Ha det så bra mina vänner och glöm inte loppisen till helgen!

Kram F

5 kommentarer:

  1. Mörk/denimblå eller knallgul!.. Fin är den oavsett! Myyyys att ordna till bebi... :) Kramar

    SvaraRadera
  2. MÅLA INTE!!! Det förstör ju känslan av "gammalt"

    SvaraRadera
  3. Jättefint!! Gillar det blåa och allt till bäbisen förstås. Tycker du ska måla vitt eller svart. Jag har ett liknande och det är vitt (såklart)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Det blev jättefint i ditt,pappas och Olles rum , och nu vill jag bara att Olle ska komma ut för jag saknar honom jätte mycket ! =) <3

    SvaraRadera
  5. Du är för söt min lilla Maja! Vi längtar alla efter lillebror nu. Stooor Kram till dig från mamma.

    SvaraRadera