lördag 12 mars 2011

Projekt i Majas nya rum!

Hej Vänner!

Nu är hela rummet vitmålat och listerna sitter på plats i vårt sovrum som snart ska bli Majas NYA rum!
Hon är så förväntansfull och lycklig över att hon ska få flytta upp till övervåningen och bo brevid brorsan.

Vi tror att det blir bäst för dem att få vara där uppe. Nu kommer ju snart lillebrorsan och även om jag beställt ett tyst och sovande barn på nätterna så vet man ju aldrig....Vi flyttar ner och de stora barnen får övervåningen för sig själva. På så sätt får de vara i fred när de har kompisar också.

Hon tyckte dock att det var lite tråkigt med vita väggar och jag föreslog att jag kunde måla något så nu mina
vänner har jag antagit mig en utmaning. Jag ska locka fram min estetiska ådra och måla Cassandra Rhodins motiv som ni ser ovan på en hel vägg!!!! Den finns att bestäla som tapet, men inte för min plånbok.....
Bilden kommer från www.yourwallpaper.se

Kanske har jag tagit mig vatten över huvudet men jag hoppas att jag ska klara det.

Nu är det dags att gå och knyta sig, jag är trött och har elefantfötter.
God natt!

Kram F

3 kommentarer:

  1. Det kommer att bli hur snyggt som helst Frida:) Tvivlar inte en sekund på din estetiska förmåga!!!! Avundas dock inte dina elefantfötter ( hi,hi)
    Kramis från Mimmi

    SvaraRadera
  2. Jag är säker på att det kommer att bli skitsnyggt och du kommer att klara det galant :) Skulle det av någon anledning bli fel så kan man ju alltid måla över och börja om från början! Lycka till och jag ser fram emot att se din väggskapelse när du är klar!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Tack fina ni! Jag lovar att visa slutresultatet
    så snart det blir klart!

    Kram Frida

    SvaraRadera