söndag 18 september 2011

Jiiihoo jag vann!!!





Hej vänner!

Jag vet knappt vad jag ska skriva för jag är så glad så det bara spritter i kroppen!!!

Jag har tävlat hos söta Marit med bloggen Marits Vita Skrin
 och Erika med bloggen
Erikas gula hus och vet ni att jag vann!!!

Jag har vunnit ett presentkort på 300kr i en butik som heter Amigo och som säljer
barnkläder med finafina varumärken som Lego, Chill Norway, Hacket London mf
och lite inredningsdetaljer från Gant och Lexington...

Tusen tack, det var verkligen en fin tävling...och JAG vann!!

Kram Frida

2 kommentarer:

  1. Men se där, grattis! =) Är man envis och ser till att tävla så vinner man nån gång. =)

    Vi kanske skulle köpa varsin trisslott?! =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis. Vad kul! Köp en triss som sagt! Vem vet, plötsligt händer det...

    SvaraRadera