torsdag 8 september 2011

Tävlingssugen Emma?

Hej

Vill ni vara med och tävla med Its a house som förövrigt är en sjukt härlig blogg så
går ni in här och när ni är där så måste ni även titta på före och efterbilderna OMG...
Rubriken är till min vän Emma som verkar ha en del flyt...sist vann hon en Webergrill...

Och så en liten bekännelse...
Jag citerar ur Hus och Hem artikeln som vi var med i igår;

"Fötterna leder oss in i hallen och nog vilar det en lantlig känsla över huset. Blicken fastnar på två av tiden märkta nycklar."


Hmmm men här är det ju tre...
Mmm jag vet, men den lilla åkte in i dammsugaren innan VT skulle komma ; )


Hej svejs!



1 kommentar:

  1. Hej!
    Roligt att hitta en bloggis i Vimmerbytrakten, själv bor jag i Södra Vi! =) Såg ert reportage i VT, så fint ni bor, ett riktigt drömhus. Nu ska jag kika runt här ett tag och njuta av dina vackra bilder.

    Jag blir följare här hos dig och lägger dig i min blogglista så jag hittar hit fler gånger! Titta gärna in hos mig
    http.//emmasvitadrommar.blogspot.com

    Kram kram

    SvaraRadera