onsdag 14 september 2011

Planering Namngivningskalas

Bilden som jag valt att använda på mina inbjudningskort är tagna av duktiga


Vi ska snart ha ett namngivningskalas för vår lilla Olle, som visst inte är så liten längre...
Här planeras det för fullt, det ska bli så mysigt att samla ihop alla familjemedlemmar som är utspridda
lite här och var.

Jag vill passa på att tipsa om vart ni kan beställa era inbjudningskort, det gör ni lätt som en plätt här

Ni som haft namngivningskalas istället för dop får gärna maila eller lämna lite kommentarer med tips och idèer om hur det kan gå till.

Kram Frida

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilket otroligt vackert foto! Funderar själv på att boka en tid hos Linda, älskar hennes porträtt.
    Tack för dina uppmuntrande ord om mitt lilla bloggprojekt... undrar ibland om jag tagit mig vatten över huvudet, hihi! =)

    Kram kram

    SvaraRadera