lördag 8 oktober 2011

Att vara varm som en Björn för under 100-lappen!




Hejjja Lindex som alltid har så bra rea!

I dag gick vi ner på höstmarknaden....sen kom jag på varför man inte gör det när man har barnvagn!
Hade glömt....hörde mig säga ursäkta så många gånger att man kunde tro att jag
var en bandspelare på repeat....
Kan ha knosat en och annan hälsena, sorry...eller inte!

Eftersom mina barn fick en kusin i går...äntligen! så bestämde jag mig för att gå in på Lindex.
Tack Lindex!
Här sålde de ut mössor och vantar för 10 respektive 5kr!
Jag handlade en hel uppsättning såklart!

Innan Olle kom var det också rea, då köpte jag den bruna FIX vinteroverallen för 75kr!
Nu blir han varm som en björn för endast 90riksdaler!!!
Heja mig som är så bra på att fynda!
Kusinen får såklart ett set också och Jessa om du läser detta så hittade jag skitsöta vantar till Allie också som följde med hem...svarta med päls upptill!


Kram Frida


2 kommentarer:

  1. Men Frida, gulle dig <3 hur söt är du?! :)

    Men vad blev det för sort på kusifinen?

    Puss Jessica

    SvaraRadera
  2. Marknaden hade jag helt missat! Men det kanske var tur... vill ju inte riskera att bli av med hälsenorna, hihi! ;)
    Sicken liten söt nalle du har. =)

    kram

    SvaraRadera