onsdag 19 oktober 2011

Vitt & glasklart på Ikea






Detta är vitt och glasklart från ikea som är på väg hem till mig!
Nu förbereder vi för fullt inför Olles namngivningskalas som är på lördag.
Temat när det kommer till dukningen är Mors lilla Olle.

Jag ska ut och plocka mer blåbärsris snart...
i går fick jag hjälp av en vän då hon nästan fick slaget när jag frågade om man
inte kunde köpa det på blomsteraffären också..hahahaha
Hon svarade att i Stockholm kan man nog det men här i Vimmerby får man faktiskt
ge sig ut och plocka själv!
Det slutade med att jag vaktade barnen i bilen och min kära vän plockade ris i skogen, det
tog inte ens fem minuter.. Tack för hjälpen Jennie!

Fortfarande är kameran kaputt, jag har nu gjort en skade anmälan hos mitt försäkringsbolag
och hoppas att det inte ska bli en alltför dyr historia : (

Kram Frida

1 kommentar:

  1. Ha ha men hyr söta är ni?! :) var ni iväg o plockade ris också? Tur att Jennie sa att det växer i skogen så du inte åkte till Hagelin ha ha..

    Ses snart! Puss Jessica

    SvaraRadera