söndag 30 oktober 2011

Häng me....




Följ med oss en sväng på Astrid Lindgrens Världs Marknad.






 

Stanna och värm dig en stund!


Olle gillade att gå på marknad...


Jag köpte den goda blåbärsglöggen i år med...


Spela på polkagrishjulet!


Fint!


En pilbåge ville han ha och det fick han....



Små pysslingar


Bloggerskan i egen hög person...och det är på sånahär bilder de brukar stå dasgens outfit...
Hahaha men det besparar jag er...
"Denhär gamla trasan" Lägg dock märke till nyckelsnöret som hänger utanför ficken....SNYGGT!


Pippi, pippis pappa, kling å klang och prusseluskan var där såklart!
,


Pippi


Och inte att förglömma de duktiga gatumusikanterna!

Ha det så gott mina vänner. Jag åker bort ett par dagar nu på höstlovet, men vi hörs snart igen.

Hej på er!

Kram Frida

3 kommentarer:

  1. Det ser ut som att det var höstinspiration på hög nivå på ALV. Mysigt!

    SvaraRadera
  2. Ja Emma det var så mysigt som det ser ut och Simon kallade mig för paparazzi...

    SvaraRadera
  3. Ha ha ,, ser att min man finns med på kortet.. Han med svarta barnvagnen!
    Kram Bonnie

    SvaraRadera