tisdag 1 november 2011

Höstmarknadsfavoriten...







Hej!

Jodå visst var det härligt och inspirerande att gå på marknaden och MIN favorit stod
utanför stadshotellet...
Det var en jättetrevlig tjej som lät mig fota lite på alla dessa fina saker som de har i sitt sortiment.
Om jag bara fick välja en enda sak så skulle jag helt klart välja
Den blåvita koppen "Blå blomster", stora handgjorda tekoppar av Anna Östberg.
Varje kopp är unik och det står små fina texter på som tex "vi gör världen till vår"
Hur fint är inte det, dessutom så passar den sådär perfekt att hålla i med båda händerna
när man är lite frusen...

Om ni inte har möjlighet att ta er till Astrid Lingrens Världs Höstmarknad så besök butiken i Vimmerby eller
hemsidan http://www.torparlycka.se/ där finns mycket fint att önska sig i julklapp eller ge bort.

Vad tycker ni är roligast att få eller ge presenter, just i detta fall (med koppen) så måste jag säga att
jag vill ha den själv men annars är det roligast att ge bort tycker jag!

Kram Frida

2 kommentarer:

  1. Dom där fina tändsticksaskarna har jag köpt hem ett gäng av att ha under julen =)

    SvaraRadera
  2. Jag då, jag vill också ha den säger ja

    SvaraRadera