måndag 28 november 2011

Lite av mitt julpyssel




Ljusslingan kommer från ikea och har varit en favorit hos oss under flera år.


Ljusstaken Gnosjö är ett fynd från erikshjälpen, lite vit sprayfärg och den blev som ny!
Var tidigare i mässing och inte speiellt rolig alls..





På lilla toan är det också julfint minsann...

Ernststjärna som jag gjort av lite pinnar och plantering i ett silverfat från secondhand.



Barnen har fått var sin adventsgran att hänga söta små flugsvampar i.
Granarna har fått ta plats i gamla plåtburkar som jag är sååå svag för.


Ha en fortsatt fin dag!

Kram Frida

4 kommentarer:

  1. Vad fint och pyssligt, ska själv måla om lite i mässing, då vet jag att sprayburkar funkar bra :)

    Hälsningar Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har pyntat, speciellt plåtburken längst ner. Älskar't!

    SvaraRadera
  3. Frida, så fint och mysigt! Det är nog många, liksom jag, som önskar att vara lika pysslig som du! AdventsKram till dig

    SvaraRadera
  4. Myyyyys! Trä stjärnan verkar vara poppis funderar på att göra en själv.
    Och jag bara älskar kottar har fullt av dom i lyktor mm här hemma

    SvaraRadera