söndag 13 november 2011

Firar rar far!






I dag firar vi alla underbara pappor, jag firar barnens pappa Johan lite extra och så slänger jag såklart i väg
några varma tankar till min lilla pappa och till min svärfar!

Jag kom på i går att jag inte köpt något till barnens pappa....
Vi har ju haft sjukstuga här hemma så jag hade helt glömt.
Hade ingen aning om vad jag skulle hitta på så jag surfade runt och hittade denna underbara tavla, men eftersom tiden till att klicka hem en inte fanns fick jag teckna en själv. Annars finns de att beställa här och då går en slant också till Rädda Barnen! Jag har bestämt mig för att beställa minst en julklapp därifrån!

Ni kanske undrar vad det var i det blå paketet från barnen, det var ett Elvis blockljus hihihi!
Det har de valt ut alldeles själva....så söta!

Kram Frida

1 kommentar:

  1. Vilken söt tavla. Blev pappan glad?
    Söndagsglamout i trädgården är ju inte helt fel det heller =)
    kram

    SvaraRadera