tisdag 22 november 2011

Hörrö Tomten...tänkte att du kanske ville ha min önskelista



Fint porslin från mateus ville flytta in i mitt köks skåp och på mitt bord å lite var stans faktiskt!



Skärmväggen från Ellos...jaaa den har jag tjatat om innan och den vill jag fortfarande ha.
Tror den skulle bli bra att hänga ett å annat plagg på och samtidigt skärma av vid de
långsmala fönstrerna i vårt kommande sovrum.



Denhär boken tänker jag inte ens argumentera för...hon är ju bara helt underbar!

Och så detta fina armband från Lite kalabalik!

Och så en sak till faktiskt, det kanske inte du kan påverka för det är helt upp till Toka
men denhär stassen till Johan och min bröllopsdag....
OMG jag hoppas så jag nästan spricker faktiskt!
Håll tummarna för söta Emma lottar ut den på sin blogg och jag är inte ensam om att vilja
kamma hem vinsten!

Bilden är lånad från söta Emma http://www.attvaranagonsfru.se/

 
Ja det var nog allt för i dag...
Det är ju några veckor kvar så listan kanske fylls på med tiden.

Kram Frida

1 kommentar:

  1. Ja den är ju helt underbar den där klänningen, vi är många vi som villa åt samma lott ;)

    SvaraRadera