onsdag 9 november 2011

Inte långt kvar....


Julen närmar sig med stormsteg!

Nu sitter jag och funderar på hur man piffar till jul utan att det ska behöva kosta en förmögenhet.

Som mammaledig så får man faktiskt blunda när man ser fina saker man vill ha....
eller så kan man skriva en låååååång lista på vad man kan köpa när man börjar jobba igen.
Hahaha den listan kräver att jag blir stadsminister snart tror jag.

Min kamera är fortfarande på lagning men den superfina bilden ovan kommer från Lexington.

Kram Frida




1 kommentar:

  1. Du kommer säkert på en massa fint och ekonomiskt! Men mitt bilig- OCH mystips är en massa apelsiner med nejlika i... de luktar gott, de är snygga och juliga och de är såååå trevliga att göra tillsamans med barna... som ett Kinderägg detta... ;D Ha en fin dag.

    SvaraRadera