måndag 23 januari 2012

Blogglööööv!



Bild Bade Wrape Shirt från Rabens Saloner


Att ha fått kontakt med små bloggänglar som har ett "We fix" tänk är väl bara så fiiint!

Nu ska jag dela med mig av en sötstory...

Jag har drömt om blusen ovan Bade Wrap Shirt från Rabens Saloner och då menar jag drömt, för de kostar ju en del. Sedan fick jag se att Maria hade fyndat den på rea och att hon efterlyste klänningen i samma modell. Klänningen är ju också to die for btw...
Det visade sig att frun hittat den här på REA 70%. Jag gör ett inlägg till frun och skriver att jag också vill ha!!! Frun ber sin vän Tindy som jobbar i stan svänga förbi Le make innan jobbet och hon hittade en till mig som hon skickar på posten. Det kallar jag Blogglöööööv!

Tusen tack tjejer!
I owe you one!

KRaM Frida

2 kommentarer: