lördag 21 januari 2012

Turgumma!




God kväll vänner!

Jag gick och vann dessa snyggingar "shoes by teddy" när jag tävlade hos Campadre
Gissa om jag blev glaaaad!

Nu återstår det att se hur många glas vin jag behöver innan jag kan gå i dem..hahaha
Det är något högre klack än vad jag är van vid men jag ska nog fixa det!

Askungen lovar att visa upp the real deal när de kommer på posten.

Hoppas ni har haft en härlig lördag, själv har jag gjort en del fynd igen men dem visar jag en
annan dag! Min dotter har även haft hemkunskaps läxa vilket resulterade i att hon
själv lagade tacos åt hela familjen OCH diskade efter!

Underbara STORA Maja, tänk att du redan är 11 år...12 i år...vad hände?

Vill passa på att tacka för alla kommentarer ni lämnar, har själv haft lite problem med att svara på dem
på min sida. Men jag blir alldeles varm i hjärtat när ni skriver ett par rader så TACK!


Kram Frida

3 kommentarer:

  1. Hahahahaha grattis Frida!!!! kram Maria S

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! Så jäkla snygga! Har själv spanat in dom så säg till om du inte mäktar med höjden. =)

    Kram

    SvaraRadera