måndag 2 januari 2012

Ljusslingor, zinkhus och nytt år....






God fortsättning på det nya året vänner!

Vår afton var amazing!
Dagen hade så mycket roligt att erbjuda, glada människor, lekfulla barn på skattjakt, korvgrillning vid öppen eld, tårta och kaffe utomhus och sång för födelsedagsbarn, toppenmat lagad av
bästaste kockarna, nya bekantskaper, raketer, och nintendo 8bit...nostalgitripp mitt i natten.


Jag hade så gärna velat dela med mig av lite bilder men jag måste låna min väns minneskort
och lägga över lite bilder i min dator innan.

Där av får ni nöja er med lite ljusslingor och zinkhus.
Slingan från granit hänger på de fula rören till elementen i vårt vardagsrum just nu.
Vem vet vart de tar vägen framöver....

Kram Frida



3 kommentarer:

  1. Det blev Granit i alla fall:) bra jobbat!!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Näe det blev inte Granit ; ( Vi hann inte med att åka in till stan. Slingan har en vän till mig köpt med sig från Granit i Stockholm som en liten julklapp till mig själv ; )Men jag ska snart till Stockholm och då SKA jag till Granit! Kram

    SvaraRadera
  3. Gillar, gillar, gillar!! Jag är ju lite efter, glömmer bort att kolla in hos dej när du inte lägger upp på fejjan...
    Du har ju den enda bloggen jag följer :)
    Idag bär det av till Göteborg igen, känns sorgligt, men jag gillar att vi hunnit ses så Mycke som vi gjort!
    Ta hand om er, så ses vi säkert snart igen.
    Kram Ida

    SvaraRadera