fredag 30 december 2011

2011






Så vad hände då 2011

Tappade suget vad gällde bloggen de första fyra månaderna på året.

Jag var en flodhäst med graviditetskrämpor som jag aldrig tidigare haft.
Hej hormonmonster, bye bye bloggen!

Efter påsken kom vår efterlängtade lillebror Olle.

Varje månad uppdateras bloggen om Ollebollebus framsteg.

Maja flyttar upp på övervåningen och får vårt gamla sovrum, vi piffar och målar.
Johan och jag och Olle bor nere i ett och samma rum.

Vimmerbytidningen / Kindaposten kommer hit och gör ett reportage om
mig, bloggen och och min blåa period....

Jag ger mig på att göra en Ernstlampa som för övrigt bör göras om då träpinnarna torkade
inomhus och lampan blev skev och svajig efter ett tag.

Sommaren tillbringar vi hemma och på Öland och med vännerna i Horn.
Barnen får fiska sina första kräftor.
Johan är hemma i åtta veckor tillsammans med oss.

Barnen får sin första kusin på sin pappas sida, lilla Leon.
Vi har namngivningscermoni för Olle på hösten och nästan hela släkten samlas.

Vi firar en grön jul...

Ska bli spännande att se vad 2012 har att erbjuda!

Gott nytt år önskar jag er alla raringar!

Kram Frida







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar