torsdag 15 december 2011

Snyggskor




Ok jag skulle verkligen behöva ett par rejäla pjucks.

Jag är faktiskt skitdålig på att köpa bra skor....
Hur man nu kan vara det.

Jo det är inte svårt när man har ett "vill ha mycket för pengarna tänk".
Då köper man billiga skor men fler skor än om man köpte ett par dyra.

Summa kardemumma; skorna håller inte lika länge och du får köpa nya oftare.
MEN är det alltid så bra?!

Jag tror att om hittar ett par tidlösa och snygga skor som ovan så kan det vara värt att köpa äkta skinn.
Jag lånade ett par av en vän när jag skulle på julbord och OJ vad mina fötter blev glada.
De var så snuskigt sköna att jag skulle kunna tänka mig att tjyva dem faktiskt.

Dessutom så har jag gått upp en skostorlek, ja här växer vi inte bara på bredden.
Man vill ju jämna ut och fördela det lite så man inte ser ut som en valross i för små skor (hm hur nu det skulle se ut...de har ju inga fötter...)
Jodå fötterna växte när jag blev preggo med vår lilla Ollebus och de vill inte bli mindre igen...

Konstigt.

Skorna kommer från scorette (fri frakt fram till jul)

Kram Frida


4 kommentarer:

  1. Snygga! :)

    MIna växte med.. men då hade ju jag gigantiska fötter redan ;) haha.. Nu har jag extremt gigantiska istället..

    Hoppas ni får en fin helg...<3

    Puss

    SvaraRadera
  2. Hej tjejer!

    Ja men visst... nu blir det ännu svårare att låta bli att klicka hem dem ; )

    Hoppas att ni får en mysig helg också, här ska göras julgodis och kläs gran...och städas lite igen.

    puss

    SvaraRadera
  3. Gör´t :) Jag trodde redan du hade!! De är ju bara jul en gång! sss..

    Puss

    SvaraRadera