torsdag 22 december 2011

Tävling!






Tjugofemtusen.....underbara läsare!

Dags att fira, som ni såg i går vann jag en tävling som hette Pass it on och nu är det min tur att lotta ut något. Jag kommer att lotta ut något av de underbara smyckena som ni se på bilden ovan.

Det är min sötsyrra som tillverkar dem och hennes blogg hittar ni här

Det enda ni behöver göra är att lämna en kommentar och förklara varför just du skulle vinna denna julklapp och vilket av ovanstående smycke du skulle vilja ha om du vann.

1. Armband Läder ( vet inte om hon har det som visas på bilden i lager men liknande )
2. Halsband med ängel
3. Stansad platt bricka med valfri text ( max 7 bokstäver )
4. Stansad kub med valfri text på fyra sidor (max 7 bokstäver )

Detta blir en snabbtävling och jag kommer dra en vinnare i morgon kl.18...
Om du som vinner har en blogg får du gärna pass it on men det är inget krav.

Nu kommer inte smycket vara klart till julafton utan det är lite leveranstid men den som väntar på något gott!

Good luck!

Kram Frida

12 kommentarer:

  1. Himmel vilka fina grejer !! Jag skulle vilja ha både ängel och armband!

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Underbart fina & stilrena smycken!

    Överlycklig skulle jag bli, om jag vann den stansade platta brickan med valfri text. Enkelt & stilrent smycke där jag skulle gravera in något som betyder mest för mig :)

    Varma julkramar från Mimmi

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha halsbandet med namn på, Då kan jag rub In everyones face lite till hur lycklig jag är med min fantastiska karl!;)/Lotta

    SvaraRadera
  4. Jag älskar smycken av alla olika slag,det där va fina smycken!Skulle isånnafall vilja vinna det till vänster nedersta!Mycket fina smycken.MVH Susanne Lindblad

    SvaraRadera
  5. Alla är lika fina men om jag hade turen att vinna så skulle jag välja namnhalsbandet och sätta min underbara familjs namn på det. De betyder mest!!!!
    GOD JUL önskar Maja Swärd

    SvaraRadera
  6. Vilka otroligt fina smycken, skulle bli glad för vilket som. Men om jag nu ska välja, så skulle det bli kuben. på den skulle det stå FAMILJ<3, ELIN, ERIK, SOFIE. Kan inte tänka mig en bättre julklapp till mig själv. Kram o God Jul!önskar Sofie Helge

    SvaraRadera
  7. Halsbandet med ängeln skulle vara klockrent för mig som samlar på änglar. Alla priser är dock fina. Hälsningar Anne-Cathrine

    SvaraRadera
  8. Din syrra kan konsten att smycka
    Helt enligt mitt tycka...
    Det lilla armbandet med hjärta på
    Skulle jag inte ha något emot att få....
    Jag skulle det aldrig av mig ta
    Å alla andra avundssjuka skulle va...
    Tills sist vill jag önska God jul & Gott nytt år
    Å ta på er så ni inte förfrysa några tår ;0)
    Jenny Brundin

    SvaraRadera
  9. Åhhhh, vad mysiga smycken. <3 Är gärna med och tävlar. Skulle jag var den lyckliga att vinna önskar jag halsbandet med ängeln. :-)

    /Helena

    SvaraRadera
  10. skulle vilja ha armbandet med hjärtat på... tanken skulle varje dag till mina älskade barn gå
    dem som jag älskar så

    annah

    SvaraRadera
  11. i sista stund jag hoppas på chansen. vinner jag skulle jag bli jätteglad för armbandet med hjärtat. passar lika fint till skolan som till party. Hälsningar Elin Helge

    SvaraRadera