söndag 18 december 2011

Inte välta granen tricket




Tricket för att Ollebolle inte ska välta vår gran.

1.Granen placeras i en stor vedkorg för stabilitet.
2. Fårskinnet framför gör det svårt  för honom att komma fram när han kommer i 180 med sin gåstol.

Sen säger man nenenenenene eller ajajajajaj eller bababababa och ser lite arg ut.
Fast det funkar inte så bra för då skrattar Ollebolle högt så just den biten
kan man hoppa över tror jag...

Hur som...

Granen har klarat sig i två dagar nu....
MEN om han ska fortsätta barra i den takt han gör nu så får vi se
hur grann han är till julafton.

Kram Frida






4 kommentarer:

  1. Så fint vännen! :)

    Vår barrar med men jag öser i vatten och socker, de föll tydligen på min lott eftersom jag är så smidig och med enkelhet tar mig under granen ålandes på magen! ;) haha..

    Hoppas ni får en fin sista vecka innan själva "aftonen" nu! Sen tycker jag att ett lunchbesök vore på sin plats i januari igen?! :)

    Puss <3

    SvaraRadera
  2. Ser att även er gran fått korgen *blink*. Jättefint pyntad! Kram a

    SvaraRadera
  3. Hej

    Ja du Cornelia, tycker att du ser oförskämt smidig ut denna gången så åla på ; )Jag hoppas att du också får en underbar jul och visst tar vi en lunch efter julstöket igen.

    Tack för komplimangen A ; )

    Kram Frida

    SvaraRadera
  4. Hahaha det låter jättehärligt, precis som det ska vara! :D

    SvaraRadera