onsdag 21 december 2011

Jag vann!



Bilden är lånad från Torparlycka


Jihooo jag hade tomtetur!

Jag vann tävlingen Pass it on hos rara A med bloggen och butiken Torparlycka.

Se vilka söta små raringar som ska få flytta in hos oss på pilgatan.

Tomtarna kommer från Danska maileg och jag tror att Torparlycka faktiskt är ensam återförsäljare
till dessa charmiga tomtar här i stan. Jag har ju kaniner och "bamsen" Lottas gris sedan tidigare och ett litet tomtepar och snart två söta nissar till ; )

Tusen tack för den fina vinsten!

NU är det alltså min tur att ha en Pass it on tävling! Tycker att det passar alldeles perfekt eftersom jag också sett att jag snart haft 25.000 härliga besökare här på bloggen.

Två flugor i en smäll alltså.

Håll ögonen öppna för i morgon kommer jag att presentera vad ni kan vinna för julklapp hos mig!


Kram Frida



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar