söndag 11 december 2011

Tredje advent





Tjohoo vad det går undan! Pepparkakshuset är dagens DIY...eller nästan i alla fall.
Ja men ok då, jag erkänner att det inte är helt bakat av mig det är en färdig byggsats från IKEA.

Jag och Simon har byggt ihop det, jag har spritsat glasyr och Simon har duttat dit minimarshmallows och så
pudrade vi med lite florsocker på. Man skulle kunna säga att vi har gjort det roliga MEN smält socker är inte så roligt....Jag önskar jag kunde ge er lite sånadär härliga bilder på mig och barnen i förkläde med lite mjöl på näsan hahahaha. Tyvärr men det går inte för jag är en riktig stökis i köket, en kocks värsta mardröm. Har lite svårt att plocka undan i tid om man vill uttrycka sig i den mildare graden....

Tack fina ni för att ni tittar in och hälsar på och lämnar en kommentar här ibland, det är otroligt roligt!



Kram Frida

2 kommentarer:

  1. Så fint... Ni är så duktiga!! <3 Kram vännen

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt det ser ut, jag har aldrig lyckats med ett pepparkakshus! :)

    SvaraRadera