söndag 8 januari 2012

Party




Maja hade party i går.

Sju partysessor var inbjudna.

Det bjöds på snittar, chips, dip, morötter, olika ostar, kex, vindruvor, päron och melon.
Det skulle vara vinglas med sockrade kanter, en limeskiva och sugrör.
De drack äppeldryck med ciderkaraktär, sjöng karaoke, dansade och gjorde charader.

Maja kom ner efter halvtid och sa att jag skulle skala mer morötter göra fler tunnbrödsrullar och fylla
på chipsskålen....det var visst sjukt gott sa Hilda....

Jag ville vara med på partyt men det var inte att tänka på, jag var visst 20år för gammal harkel för att hänga
med 12åringarna...men jag minns det som igår.

Kram Frida



4 kommentarer:

  1. Åhhh så underbart =) Längtar tills jag kan göra så med mina barn

    SvaraRadera
  2. Men Gud så roligt :) Jag minns också den där tiden som igår. Härligt. Du fixar och styr du Frida, vilken mamma!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hälsa Maja att hon har en väldigt fin vägg :)

    Ha en fin kväll
    Kramar Louise

    SvaraRadera