söndag 3 juni 2012

Renovering hall



Natur, egen gardinstång av en gren som jag får ge mig ut att leta efter.
Grå linnegardin från H&M. Lampa från Ikea. Göra egen spegel av äldre golvplank.

Eller...




 Svart och vitt. Matta från Rusta. Lampa från Åhlens och bilden på bordet har jag
hittat i min inspirationsmapp vet inte källan tyvärr. Hur som helst står det ett
likadant renoveringsobjekt i boden här ute som skulle passa bra uppe i hallen
efter några omgångar med färg.



Eller en turkos färgklick...som inte följer någon tråd alls här i huset...

Hjälp mig nu vad tycker ni....

Det är liggande vitvaxad panel i hallen och bild kommer så småningom.

Kram Frida

5 kommentarer:

  1. Röstar för tema natur.
    Fast har ju aldrig varit hos dig så svårt att säga vad som passar. Men jag skulle gissa på vitt och natur!
    Tack för en härlig lässtund! Kram Bonnie

    SvaraRadera
  2. Natur känns mest du! men jag röstar på svart&vitt

    :-)

    Lycka till!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Jag röstar också på svartvitt,mså kan du ju jobba in lite färg med tiden om andan faller på.

    SvaraRadera
  4. Jag röstar på en kombo av natur och den vita skänken/bordet :)
    Du kan ju ändå ha inslag av färg baserat på årstid..

    Såg att Olle kommit in på skogsbacken. Vi har det som nr1 på våra önskemål när Alwa ska skolas in i mitten av september :) Tänk om de får gå på samma och kan leka tillsammans..
    Kram

    SvaraRadera
  5. jag röstar på natur eller svart/vitt... (jag själv hade valt svart/vitt)..

    Tror de blir fint hur du än gör det... du verkar ha öga för det där lilla extra ;) hihi

    kramen <3

    SvaraRadera