fredag 8 juni 2012

Sista Minuten

Bilder från fritidsresor.


Jag fnissar och packar ihjäl mig litegrann...

Vi bokade en resa till Turkiet i går och åker i morgon...FRÄSIGT!

Jag kommer att fira min födelsedag i värmen, kan det bli bättre?

Barnen är sådär härligt pirriga och förväntansfulla.
Jag behövde inte tjata för att få upp dem ur sängen i morse om man säger så...hihi

Sista skoldagen för dem i dag och en riktigt bra början på deras sommarlov väntar.

Wiiiihooo!!

Vi hörs om en vecka sisådär.

Kram Frida

4 kommentarer:

  1. HÄRLIGT! :)
    Njut och grattis i förskott antar jag ;)
    Och jag är inte ett dugg avis, speciellt inte nu i regnet ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå tack, här ska njutas vill jag lova;)

      Radera
  2. Wiiee :) va härligt! OCH DU!!! Om de skulle vara någon du inte får upp ur sängen i morgon så ring mig då... jag kommer lätt upp o jag kan lätt hänga med ;) hihi HOppas du får en toppenfödelsedag också :) kramar till dig fining

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så hjärtligt för gratulationen! Självklart hade jag gärna packat ner dig i en väska. Kram

      Radera