söndag 8 juli 2012

Glad Retrotoka





Att ha en vän som förstår sig på mig!
Som åker till sina släktingar för att hon tror sig minnas att det står en såndär retro
sulky som jag tjatat om sedan långt innan Ollebus kom.

Jag hoppas så på att jag ska kunna laga och tvätta tyget för det är såååå coolt!
Lite cirkustält över det, passar cirkusapan perfekt!

Tusen tack Kristin!

Vill ni veta mer om vad Kristin pysslar med så kan ni titta här!
Ollebus älskar sina kläder från Gardner and the gang.
Vår absoluta favorit ser ni nedan.


Kram Frida

4 kommentarer:

  1. Hej Frida!
    Vilken fin retrovagn du fått!
    Dom där växer absolut. Inte på trän inte.
    Snällt av din kompis att ge den till dej.
    Är det så att du inte kan laga orginalklädseln köper jag den gärna av dej.
    Hör gärna av dej,
    Min mail: dannedevil@yahoo.se

    Med vänlig hälsning, Daniel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Daniel!

      Ja hon är en snäll vän vill jag lova!
      Jag har redan köpt ett annat retrotyg som jag kommer att klä om vagnen med så den kommer jag inte sälja.

      Ha en fin dag!

      Radera
  2. Hej igen Frida!
    Får jag köpa orginaltyget?
    Dvs det trasiga?
    Är bara ute efter klädseln..
    Med vänlig hälsning, Daniel

    SvaraRadera
  3. Hej Igen ; )

    Jag har andra planer för tyget tyvärr. Hoppas att du hittar något liknande någon annanstans.

    Vänliga hälsningar Frida

    SvaraRadera