lördag 7 juli 2012

Loppis i Dalsebo


I dag åkte vi på en liten utflykt till Dalsebo som anordnat en loppis i en lada.
Åkte med den stora och den lilla och loppisglada vänner som gillar gamla ting precis som jag.



Fika på filt och nöjda vänner som gjort väldigt fina fynd.
Ni kan säkert läsa mer om det i Vimmerby tidning skulle jag tro.


Vad fick då jag, Maja och Olle med oss hem?
Jo en massa fina virkade bakverk till cafét som vi nyligen fixade i vårt uthus.
Olle fick pixböcker. Mysigt tänkte jag...Olle tyckte sådär.
Vill inte sitta still och lyssna trots att jag lägger till min lenaste röst....



Urgulligt om ni frågar mig.
Vilken tur att det fanns en pysselvirkartjej på loppisen.

Kram Frida


1 kommentar:

  1. Vad mysigt med loppis. Jag har så dålig koll på vart alla loppisar äger rum? :)

    SvaraRadera