tisdag 23 mars 2010

Bäddset med vintage-känsla

Bild från Hemtex


Fick ett reklamblad på posten i går med ljuvliga bilder på bäddset med Vintage-känsla.
De har en liten linne look och finns i grönt, vitt och beige. De finns i butik nu ( jag var där och kände lite på dem i dag ) Jag tror att jag ska slå till men har inte bestämt mig för vilken färg.
Jag föll för Hemtex egen beskrivning; Vintage-bäddset där vi hämtat inspiration från svunna tiders rosenträdgårdar och blommor. Lakan som är så mjuka att det känns som de torkat i vinden - år efter år.....
Ja men vem vill inte köpa dem efter den beskrivningen?! JAG VILL!

De har även en tävling som pågår fram till v.14. Hemtex söker gamla mönster för inspiration till sina nya textiler. Läs mer om vintage-insamlingen på hemtex.se. Kanske blir det just ditt mönster som kommer att synas på bäddsetet alla önskar sig i julklapp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar