fredag 26 mars 2010

Hallen




















Hej igen!

Nu kommer lite bilder på fina saker jag gillar i min lilla hall.
I morgon ska jag åka på äventyr till ULLARED!
Kanske att jag hittar något fint att visa er framöver, vem vet?
Ska sätta mig och skriva en liten lista på vad jag skulle behöva tror jag....kan bli sånt man inte behöver också....
Kl.05.00 bär det av så jag måste snart kasta in handuken, men det är lite svårt.
Det går liksom att jämföra med dagen innan man hade födelsedag när man va liten.
Det får bli lets dance final nu och sen sängen, blir nog inget inlägg i morgon vänner men ni har ju fått två i dag.
Kram




2 kommentarer:

  1. Känns som jag har kommit hem, verkar som vi har samma smak. Så kul!!! Fina bilder!!!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att höra Linda, jag måste säga detsamma till dig! Du har varit en stor inspirationskälla med din underbara blogg.

    SvaraRadera