torsdag 25 mars 2010

Fynd!!!






Hej

Här kommer en bild på barnsängen som min svärfar va och hämtade åt mig på second hand i dag. I tre veckor har jag sneglat på den, första gången jag tittade på den kostade den 600kr och i dag 295 riksdaler. Klart jag köpte den, den är ju underbar!
M tycker också mycket om den och det är väl tur det.
Vet inte om ni ser hjulen på benen i mitten. Allt är så välarbetat och rustikt på äldre möbler. Det var skillnad förr som de äldre skulle sagt. Sängen ska bli vit, jag och M har slipat och grundat den i dag...nu ska den bara strykas två gånger till. Ni får se mer av sängen när den är färdig. Jo jag hittade ju lite smågrejer till, en köksvåg och en träback som J kan ha öl i på vår altan i sommar. Han va mindre imponerad men det är inte alltid de förstår....det får man leva med hihi.

Nu är det dags att knyta sig snart tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar