onsdag 31 mars 2010

Måsten i köket just nu...









Hej

Här ser ni lite detaljer i köket som jag inte kan vara utan just nu. Kakao & Kaffeburken står i skafferiet men ibland kan det vara roligt att veta att man har fina grejer inne i skåpen också..hihih. Basilika, ja vad säger man? Vad skulle jag göra utan den? mmmm gillar mycket!

De fina muffinsformarna från Ullared ska minsann få följa med i picnickkorgen i sommar, med pizzabullar, kanelbullar och muffins.... ja nu ser jag att jag gick upp ett par kilo redan..ler
Om jag hade varit liten och någon frågat mig vad jag ville bli när jag blir stor så skulle jag säga Leila Lindholm...hahaha. Nu är jag visst redan stor och får nöja mig med att låtsas att jag är Leila. Barnen brukar leka "halv åtta hos mig" och jag leker Leila. Tusan jag tror att Leila är nu kl.21:00 så nu måste jag sluta.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar