tisdag 30 mars 2010

Projekt Pigsäng Färdigmålad!!!

Här ser ni M`s skrivbord, det var tanken att hon skulle göra läxor där men det gör vi nästan alltid i köket. Bilden är tagen i julas, vi har alltså inte julstjärnorna framme vid påsk ; )














Pumpalampa toffs finns att beställa i alla möjliga olika storlekar, färger och former HÄR.
Inte så förvånande att min blev vit kanske?







Här ser ni M´s egna lilla "skrytvägg". Tokig i bokstäver är jag och det lilla fönstret har M´s morfar gjort. Det är mycket kärlek på denna vägg....













Äntligen är den färdig....
Lilla pigsängen är nu vit och nybäddad med vintagepåslakan och blommigt örngott.
M va så nöjd att hon nästan grät när hon kom hem från dansen i dag.
-Kan vi inte gå och lägga oss snart, sa hon...
Sööööt dotter i en söt säng får gå och lägga sig nu om hon vill ; )
















4 kommentarer:

  1. Vilket fint rum din tjej har! Å en mini Leksand stol!! Å!!!

    SvaraRadera
  2. Vad söt hon är M. Jag förstår hennes lycka!
    Såååå fiiiint!!!!

    SvaraRadera
  3. Tack för era söta kommentarer, så roligt att ni vill komma hit och kika lite...

    Linda du har ju ett mycket mysigt gästrum hos dig, jag önskar att jag hade kunnat sy så fina vimplar, men när vi kommer till sömnad så är jag körd.

    SvaraRadera
  4. Det är inget svårt! Bara lite sicksack sömn längst kanterna.

    SvaraRadera