måndag 12 mars 2012

Busy




Oj tiden bara rusar i väg...

Jag har inte riktigt haft tiden att sätta mig ner och blogga.
Jag har sytt upp lite beställningar på LitEn och packeterat och skickat.

Det är inte utan att det blir lite seperationsångest alltså.
 I dag skickade jag en som ska till Singapore, fräääänt!

Om du vill beställa en LitEn så hittar ni några olika

Jag kommer även att göra en genväg i högerspalten på min blogg som ni kan
trycka på för att hamna rätt.

Ni glömmer väl inte att tävla om ett presentkort på 500 riksdaler hos
Ljuvligt Naturlig?
Ni hittar även en genväg till den underbara "unna dig själv" tävlingen i min
högerspalt. Klicka och tävla!

I morgon ska jag visa er en rolig film tror jag minsann...

Kram Frida




2 kommentarer:

  1. Vad fina de är:) hoppas det går bra för er nystartade business:) Nästan så man måste skaffa en liten till bara för att få ha en av era sötingar på vagnen;)Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Lisen, det är verkligen jätteroligt och vi hoppas på att snart på att utöka vårt sortiment ; ) Stor kram till dig!

      Radera