måndag 26 mars 2012

Ollebollebus önskelista





Sorry för dålig uppdatering men magsjukan har varit här och sagt tjena till mig i helgen...

Ollebolles 11 månaders uppdatering får bli lite senare i veckan.
Om en månad fyller vår lilleman redan ETT år!!!
Jag har börjat handla lite redan...

Å det var inte svårt att göra en önskelista till Ollebus inte.
När man väl börjar fundera är det en hel del dem små liven behöver...mer eller mindre.
Nu behöver ju inte allt nödvändigtvis vara blått och grönt men det blir snyggare när
jag gör ett collage

1. Maracas Rosenkransen (beställt)
2. Hink Rosenkransen (beställt)
3. Handbjällra Rosenkransen (beställt)
4. Spade Rosenkransen (beställt)
5. Polis och brandkårs T-shirt (kommer snart till Lindexbutikerna).
Finns även en fin blå T-shirt med små
tatueringar på som är lite tuff.
Pyamasar är också något som behövs stl 86.
6. Brioklossar (Köpt)
7. Jeans shorts från H&M med skitsöta hängslen
8. Celavi Gummistövlar Ogräs (Olles fot är 12,2cm )
9. Liten sparelefant kanske finns på ogräs...
10. Badrock Hemtex (Köpt)
11. Cykelhjälm baby, Farfar det kanske finns på biltema ; )
12. Babygunga till gungställningen på gården.

Hoppas på att känna mig något piggare i morgon.

Kram Frida


3 kommentarer:

  1. Jättefina Olle önskar sig. Att de kan ha så god smak i så tidig ålder ;)
    Det är väl bäst att passa på att köpa det man skälv tycker om tills de kan börja bestämma själva. Haha

    Hoppas du kryar på dig snart.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Elefanten finns på Ogräs och jag ska till Västervik på lördag om du vill att jag köper :) Hojta till isf. Ses vi hos Jennie på tors?
    Puss Jessa

    SvaraRadera
  3. Hej , vad snällt av dig att du tänkte på mig.
    Jag ringde och pratade med Gustaf igår och han har lagt undan elefanten och gummistövlarna åt mig till på måndag då jag själv ska åka till V-vik.

    SvaraRadera